Wednesday, September 5, 2012

Vakar vakarā piedzima mans trešais brīnums!!!

Kas par baudu tagad ir sēdēt uz gultas malas un lūkoties mazā brīnumā, kas guł man blakus! Piedzima puika, vārdu mēs devām Marks! Marks piedzima ar 3360gr lielu svaru, 52cm garš, melniem, melniem matiem un melnām acīm. Tas lielais darbińš ir padarīts, gandarījums man ir łoti liels un łoti liels ir atvieglojums! Tagad priekšā ir sagaidāms cītīgs māmińas darbs ar trim bērniem mājās un atgūšanās savās formās :), ko man łoti gribās panākt pēc iespējas ātrāk, lai būtu viegli un es pati sev varētu šūdināt skaistustērpus!!!
Piedzimšanas brīdī notiek brīnums, to mēs ar vīrińu katru reizi izjutām un tas ir brīnumaini skaisti, burvīgi, Dievīgi! Novēlu visiem izjust savu lielo brīnumu un varbūt pat vairākus :)))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...